ДОСТАВКА: самовивіз, перевізниками Делівері або Нова Пошта
ПОВЕРНЕННЯ: умови повернення
ОПЛАТА: готівкою (при самовивозі); післяплатою (Делівері, Нова Пошта); банківським переказом на розрахунковий рахунок (платіжні термінали, відділення банків, через особистий кабінет в банківських інтернет-додатках); через Приват24

ДОСТАВКА ТОВАРУ ПОКУПЦЮ

Відвантаження товару Покупцю здійснюється за допомогою поштових перевізників Нова Пошта, Делівері за діючими умовами та тарифами; відправляємо вантажі по всій країні.

Покупець може забрати замовлення самовивезенням в робочі дні з найближчого складу компанії.

Відправка Новою Поштою

  • В день отримання замовлення | придбання стандартного виробу та його оплати до 13-00 (за умови наявності даного товару на складі) або наступного робочого дня, якщо оплата замовлення пройшла після 13-00.
  • Відправка замовлення з післяплатою відбувається в день отримання заявки за умови наявності товару на складі компанії. Послуга відправки післяплати Продавцю\Відправникові оплачується Покупцем\Одержувачем за діючими тарифами Нової Пошти.
  • При купівлі товару на сайті та при виборі перевізника Ви можете замовити менеджеру нашої компанії оформлення адресної доставки до порога Вашої оселі (за умови відсутності післяплати).

Термін доставки: 2-4 дня, в залежності від графіка доставки Нова пошта і дальності населеного пункту отримувача.

Після оформлення посилки Вам на телефон прийде СМС від НП з номером накладної (ТТН), за яким на сайті НП можна відстежувати статус вантажу і точну дату доставки до відділення Одержувача. Якщо повідомлення не прийшло, напишіть нам на пошту або Вайбер і ми відправимо Вам необхідну інформацію.

Доставка будь-якого товару оплачується Одержувачем.
Зверніть увагу:
умови перевезення Нової Пошти передбачають додаткову обрештовку \ пакування великогабаритних вантажів працівниками НП, безпосередньо у поштовому відділенні перевізника; вартість даної послуги залежить від габаритів вантажу, розраховується менеджером НП, включається в вартість доставки.

Відправка Делівері

  • Щотижня, по п'ятницях.
  • Приймання замовлень з відправкою через Делівері завершується у день відвантаження до 10-00.

Для роздрібних покупців доставка каркасів будь-якого розміру є безкоштовною до поштового відділення одержувача, зазначеного при оформленні замовлення. Доставка всіх інших товарів (рамки, розкладачки, фурнітура) оплачується Одержувачем. За бажанням Покупця оформляємо адресну доставку за умови відсутності післяплати. Адресна доставка оплачується Одержувачем за діючими тарифами перевізника.

Зверніть увагу: кур'єрська доставка Делівері на адресу вигідна тільки у межах населеного пункту де розташовано відділення отримання. Доставка за межі міста\селища досить дорога, тому рекомендуємо заздалегідь уточнити вартість даної послуги у менеджера Делівері.

Термін доставки: 2-4 дня, в залежності від графіка постачань Делівері та віддаленості населеного пункту отримувача.

Після оформлення посилки у відділенні Делівері на номер телефону, зазначеного Покупцем при замовленні товару, прийде СМС від перевізника з номером накладної (ТТН). За даним номером на сайті Делівері Ви можете відстежувати статус вантажу і точну дату доставки. Якщо повідомлення не прийшло, напишіть нам на пошту або Вайбер і ми відправимо Вам необхідну інформацію.

Самовивіз зі складу компанії

Товар можна забрати самовивезенням в робочі дні зі складу компанії що найбільш зручний для Покупця. Графік роботи та адреси складів вказані у розділі КонтактиЛамель відвантажується на самовивезення тільки з виробничого складу в Хмельницькій області.

ВІДПРАВКА ВИРОБІВ НЕСТАНДАРТНОГО РОЗМІРУ

Нестандартні вироби виготовляються під замовлення та відвантажуються за готовністю на відділення поштового перевізника обраного Покупцем не пізніше 10 робочих днів після оплати заявки.

ПОВЕРНЕННЯ \ ОБМІН ТОВАРУ
Ви можете скористатися послугою повернення / обміну товару в разі, якщо:

  • при отриманні товару у поштовому відділенні з'ясується, що Вам доставили невідповідний товар (не те найменування, розмір, категорія і т.д.). Повідомте про ситуацію, що склалася нашого менеджера, який з'ясує причину, запропонує Вам зробити повернення товару (вартість повернення оплачує компанія) з заміною на замовлений раніше.
  • при пошкодженні виробу в результаті недбалого транспортування з вини перевізника (погнута рама, поламані ламелі і т.д.). Зв'яжіться з нашим менеджером, ми зробимо заміну найближчим часом. Повернення товару в цьому випадку оплачується компанією.
  • повернення товару передбачено іншими умовами гарантії виробника.

Протягом 14 днів до повернення також приймається якісний товар, який не використовувався й упаковка якого повністю збережена. Вартість зворотної доставки на склад продавця оплачує Покупець. Якщо доставка товару Покупцеві була сплачена Продавцем, то Покупець також відшкодовує ці витрати.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів, якщо:

– товар був у вживанні, має сліди використання споживачем: потертості, плями і т.п .;
– товар не має товарного вигляду, пошкоджений, загублені його споживчі властивості;
– товар укомплектований не повністю, не збережена фабрична упаковка.

ОПЛАТА ЗАМОВЛЕННЯ

В даний момент Ви можете сплатити товар використовуючи:

  • банківський переказ на розрахунковий рахунок:
    прийом платежів банківськими переказами через термінали, у відділенні банку або через інтернет в особистому кабінеті (інструкція по оплаті в Приват24 – нижче);
  • оплату готівкою:
    оплата при отриманні товарів безпосередньо на складі компанії (самовивезення);
  • накладений платіж:
    оплата при отриманні товарів – кур'єру або в поштовому відділенні. Накладений платіж передбачає пересилання грошей за отриманий товар з оплатою цієї послуги за тарифами поштової служби.

При виборі способу оплати "Банківський переказ" Ви можете оплатити рахунок за вказаними реквізитами в будь-якому банку, також як і через сервіс Privat24.

Оплата в Приват24:
На сайті (з комп'ютера) через кабінет Privat24

  1. Авторизуйтесь в особистому кабінеті Privat24.
  2. Виберіть розділ Все послуги → Платежі → По Україні (платіж за реквізитами).
  3. Заповніть реквізити зазначені в рахунку, який Ви отримали від нашого менеджера, а також суму, призначення платежу, номер замовлення (або ПІБ платника), встановіть V в пункті «Розрахувати суму комісії» та → Додати платіж в Кошик.
  4. Перейдіть в → Корзина і підтвердіть оплату → Підтвердити.
  5. Вам також необхідно отримати квитанцію про оплату:
    після оплати вибираємо розділ Все послуги → Платежі → Архів. Відкрийте платіж й снизу поля Вашого платежу в полі e-mail введіть адресу електронної пошти та натисніть кнопку Отримати на e-mail.

Квитанція прийде на вказану адресу і Ви зможете переслати її нашим менеджерам як підтвердження оплати.

Оплата за рахунком через мобільний додаток Privat24:

1. Авторизируйтесь в Privat24 на вашому мобільному телефоні, виберіть Платежі або Мої платежі.

2. Виберіть Новий платіжЗаповнити реквізити.

4. Введіть реквізити за рахунком, який Ви отримали від нашого менеджера і натисніть → Далі.

5. Заповніть поле Сума, вкажіть Призначення платежу (оплата замовлення №_, оплата рахунку №_ ..., ПІБ платника), виберіть карту з якої буде проведена оплата і → Продовжити \ Оплатити.

Для підтвердження оплати і прискорення відвантаження товару відправте нашим менеджерам скріншот платежу або квитанцію на Viber\пошту.

Дякуємо за покупку!