Гарантія виробника – зобов'язання виробника перед споживачем без додаткової оплати відшкодувати або відповідним чином замінити товар, якщо він не відповідає специфікаціям (технічними характеристиками), викладенним в гарантійной заяві або в рекламі.

ГАРАНТІЯ | ORTOLAND

На усі товари ORTOLAND™ в даному інтернет-магазині поширюються гарантійні зобов'язання. Виробник гарантує відповідну якость виробу за умови дотримання правил транспортування, зберігання, збирання та експлуатації.

  1. Термін служби виробів (каркас ліжка, рамка ліжка, розкладачка) – 10 років.
  2. Гарантійний термін – 12 місяців з моменту продажу виробу кінцевому споживачеві.
  3. Гарантійний термін відраховується з моменту продажу або з моменту виготовлення при відсутності (втрати) у Покупця оформлених документів від Продавця або зареєстрованої заявки купівлі-продажу в інтернет-магазині (при купівлі товару іншим чином).
  4. Гарантія поширюється на: конструкцію взагалі, якість виготовлення і фарбування виробу; комплектуючі, фурнітуру.
  5. До гарантійних випадків відносяться: дефекти рами каркаса ліжка, некомплектність, дефекти комплектуючих або фурнітури.

Перевірка комплектності і відсутність помітних ​​дефектів виробу повинна здійснюватися при отриманні товару (на складі компанії, в поштовому відділенні, при розвантаженні (доставка найманим транспортом), при адресній доставці кур'єром).

Гарантія доставки

Компанія Ортоленд веде свою діяльність у повній відповідності до законодавства України і несе відповідальність перед Покупцем за доставку товару і його цілісність. Після оплати товару Інтернет-магазин дає повну гарантію відправки та доставки замовлення Покупцеві; компанія приймає на себе зобов'язання по доставці якісного товару, яке автоматично погашається при заповненні і підписанні Покупцем накладної про отримання товару.

Рекомендуємо зберігати протягом усього терміну гарантії:

рахунок-фактуру із зазначенням всіх необхідних даних Продавця і Покупця
документ про оплату, наданий банком у паперовому або електронному вигляді
заповнену накладну отримання товару, ТТН

ВІДШКОДУВАННЯ ПО ГАРАНТІЇ

Випадок визнається гарантійним при правильній експлуатації товару з дотриманням інструкції складання, установки та умов експлуатації. Гарантія вважається дійсною за наявності у покупця: платіжних документів, ТТН і\або оригіналу заповненого паспорта виробу з печаткою фірми-продавця із зазначенням дати продажу.

♦ Претензійна заявка \рекламація\ на відшкодування по гарантії оформляється Покупцем у вільній формі з обов'язковим зазначенням наступних даних:
• ПІБ покупця • контактний номер телефону, емейл • дата заявки • місто • дата покупки виробу • артикул/найменування виробу • назва компанії-продавця • сутність претензії • фото/відео заявленої проблеми.

♦ У випадку підтвердження дефектів, некомплектності чи інших гарантійних випадків, при умові дотримання Покупцем рекомендованих правил експлуатації, Виробник обмінює виріб на такий же товар належної якості (тієї ж моделі, артикулу, модифікації); в цьому випадку витрати по поверненню товару по претензії / відправці заміни бере на себе Виробник\Відправник.

♦ У разі виявлення незначного дефекту, який можливо виправити заміною деталі або дрібним ремонтом, Виробник відправляє за свій рахунок необхідні компоненти.

♦У випадку, якщо претензії Покупця не обгрунтовані, заявка не підтверджена або відхилена Виробником по правомірним причинам, відшкодування по гарантії не робляться.

Виробник не приймає претензії:

  • після закінчення гарантійного терміну;
  • в разі невиконання умов експлуатації, при помилках збірки в результаті недотримання рекомендацій інструкції по монтажу виробу;
  • у випадках появи ушкоджень в результаті зберігання або\і експлуатації виробу в умовах прямого впливу атмосферних опадів, сонячних променів, прямого попадання води або впливу агресивного середовища;
  • без письмової заяви та відсутності фото\відео фіксації дефекту;
  • при некомплектності виробу після його продажу, у разі якщо Покупець не повідомив менеджера компанії про це в момент отримання товару;
  • при наявності на виробі механічних пошкоджень невиробничого походження;
  • на пошкодження отримані внаслідок перевищення максимальної ваги, точкового тиску, рекомендованого навантаження;
  • при наявності слідів стороннього втручання в конструкцію виробу, внесення змін або самостійна заміна деталей, а також ремонту організаціями або приватними особами не уповноваженими на це Виробником;
  • у разі нанесення шкоди виробу в результаті умисних або помилкових дій Замовника/ Покупця;
  • при наявности різної текстури та відтінків кольору ламелей і ламеледержателей – це не є браком;
  • у разі нанесення шкоди виробу або його втрата внаслідок обставин непереборної сили.

УМОВИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ

  • Збірка вироба повинна проводиться за інструкцією.
  • Дотримуйтесь рекомендованого навантаження на конструкцію та її компонентів, яке прописане в паспорті виробу; при необхідності придбайте посилені моделі.
  • Уникайте великих або\і різких точкових навантажень на елементи конструкції та на виріб в цілому.
  • Збірно-розбірні вироби повинні складуватися та зберігатися в розібраному вигляді у відповідній упаковці, в сухому добре вентильованому приміщенні.
  • Трансформери (розкладачки) необхідно зберігатив сухому приміщенні у складеному вигляді, упакованими в пило- й вологонепроникну упаковку.
  • Всі вироби повинні експлуатуватися поза умов прямого впливу атмосферних опадів, сонячних променів, агресивного середовища, прямого попадання води.
  • При покупці ортопедичного каркасу Ортоленд підбирайте категорію ламелевоі основи під відповідний пружинний блок матраца.
  • Забороняється вносити зміни в конструкцію виробів.

ПОВЕРНЕННЯ \ ОБМІН ТОВАРУ

Ви можете скористатися послугою повернення / обміну товару в разі, якщо:

  • при отриманні товару в поштовому відділенні з'ясується, що Вам доставили невідповідний товар (не те найменування, розмір, категорія і т.д.). Повідомте про ситуацію, що склалася нашого менеджера, який з'ясує причину, запропонує Вам зробити повернення товару (вартість повернення оплачує компанія) з заміною на замовлений раніше;
  • при пошкодженні виробу в результаті недбалого транспортування з вини перевізника (погнута рама, поламані ламелі і т.д.). Зв'яжіться з нашим менеджером, ми зробимо заміну найближчим часом. Повернення товару в цьому випадку оплачується компанією;
  • повернення товару, передбачени іншими умовами гарантії виробника.

Протягом 14 днів до повернення також приймається якісний товар, який не використовувався і упаковка якого повністю збережена. В цьому випадку вартість зворотної доставки на склад продавця оплачується Покупцем. Якщо доставка товару Покупцеві була сплачена Продавцем, то Покупець також відшкодовує ці витрати.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів, якщо:

– товар був у вживанні, має сліди використання споживачем: потертості, плями і т. п.;
– товар не має товарного вигляду, пошкоджений і загублені його споживчі властивості;
– товар не укомплектований в повному обсязі і не збережена фабрична упаковка;
– не дотримувалися Правил експлуатації та зберігання.